..............


Custom Glitter Text

Thursday, December 16, 2010

Laksa Ikan Sekoq Puan Hasnah



GERAI LAKSA IKAN SEKOQ
Pemiliknya bernama Puan Hasnah...
Lokasi: Tmn Utama, Jalan Gangsa... Alor Setar, Kedah
Harga Laksa Ikan sekoq: RM 3.00 (harga pada tarikh ini)





Cuba & mesti cuba...
Ha... tengok gambar pun dah pelik kan? hehehe
Rasanya sedap mengikut rasa laksa lerrr...
Ia special bagi peminat laksa tau~!!!
Tempat ni femes kata kakak no 2  (SILA KLIK ITA GHAZALI)..
Seberang jalan dari kedai kakakku..
hihi..






So, andai anda tersesat ke lokasi Alor Setar, apa kata anda p  melawat & bersuai kenal dengan gerai ni...? hehe... Cuba lah rasa kelainan yang disajikan oleh pemilik gerai laksa ni! Ianya pengalaman baru kerana memang tak pernah jumpa kedai jual laksa dengan ikan sekoq di atas nya.. hihihi





Selamat Mencuba~~~!!!!!!



vic-mycerita.blogspot.com

6 comments:

  1. first time ni vic tgk laksa ade ikan sekor kt atas..

    ReplyDelete
  2. hahaha... tu lah kn.. tapi mesti cuba ni andai p alor setar k~~!

    ReplyDelete
  3. sorry syima, lewat reply..
    busy anak saudara 'cuti sekolah' di umah ni..
    yupp.. sedap.. org2 utara mesti fav ni..

    ReplyDelete
  4. heheh cuba kek teh datang tgk kat ipoh pun dah ada dah laksa ikan sekoq

    ReplyDelete
  5. sape ni ye? hehehe.. ye ke kat ipoh da ada? kat mana.. huh, glemer juga ye resepi ni.. hehe

    ReplyDelete